God morgon, hej!
 
Jag har jobbat 5 nätter och sedan varit ledig två dagar så härligt, ledigheten alltså. De har varit lite kämpigt någon vecka, jag vet att dålig sömn och matrutin är den största boven men de är svårt att påmina sig om de när de svider lite extra i hjärtat. Jag sover väldigt lite men jag tänker att man sover när man behöver, typ! Jag var med Sabina i går, jag vet att ni redan vet men jag är så himla tacksam för att hon och mina andra Stöten vänner finns här!
 
 
På tal om vänner börjar de kännas väldigt bra, vi har kul och de känns lätt här i Trysil också. Vi var och spelade fotboll idag, Radisson hyr hallen åt oss varje onsdag kväll, kul! Men de var märkligt för ni kom dit så var de redan folk där som vi inte känner och plötsligt blev jag sådär blyg-apatisk som jag faktiskt varit störe delen av mitt liv. Jag blev tyst, kollade ner i golvet och ville helst åka hem. De tog några minuter innan jag tog mig samman och påminde mig om att man väljer själv vem man är... Vi vann såklat de var viktigt, höhö! Vi åt sushi i dag också, bästa! 15 bitar 139 :- K A P! Jag bestämde att en vecka utan godis/chips osv är en vecka med sushi lyx! 
 
De här vem man är. Jag hamnade snabbt i  "blondin-facket"  när jag kom hit med allt vad de innebär,  typ som när jag fastnade med nageln och gick till restaurangen för att lugna mig. Då var den första frågan (ha i åtanke att jag kände mig svimfärdig och mådde illa) "Johanna har du tappat nagellacket eller?!" men de har inte stört mig tvärtom, jag är mästare på att glida på fördomar. 
Men jag märker också att de börjar försvinna facket alltså. Och de är kul de också även om vissa förmåner försvinner... Haha man får inte vara dum.
 
Jaha de var väl de hela nu ska jag hoppa i duschen, jobba och så lätt som de blev bowling i kväll. Hade 💜
 
 

Kommentera

Publiceras ej