Igår lunchade jag på Bonito Fish Bar i Canggu de är en nyöppnad fisk och skaldjurs restaurang. Jag beställde en soft shell crab sandwich och fick precis de, en hel krabba på en macka...
Senare på kvällen åkte jag till red carpet champagne bar och drack några G&T min nya kompis kollade inte så noga i menyn utan pekade bara på något som visade sig vara en flaska Dom Perignon från 2006 glatt kom personalen ut med tomtebloss, tog en bild på alla oss vid bordet som de satte in i en ram och gjorde korken till en liten stol. Jag ville inte förstöra stämningen men kunde inte låta bli att undra om hon visste vad hon beställt och vad de skulle kosta, de visste hon inte och de blev en glad överraskning när notan kom. De var otrolig live musik med så bra band som spelade och kul att träffa lite nya vänner.
Idag är de jättevarmt och klarblå himmel så jag har mest badat i poolen och läst min bok. Herrå!

1 kommentarer

Kristin

22 Apr 2022 11:51

Ska jag skicka pengar - är budgeten spräckt....?!?

Svar: Hon jobbar "below deck" och bröstade sin del av notan själv 😘
jhsworld.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej