Välkomna in till min och E's enkla boning, sjöboden -Dyngö. Jag skulle gissa att vi bor på +- 20 kvm. En kyl, soffa och två sängar är vad den erbjuder. Men med en takhöjd på 5 meter och en balkong/terrass med magisk utsikt har vi överseende med att hela boden lutar (jag är mer eller mindre yr hela tiden) går de sjö så gungar hela bryggan. Men jag trvis jättebra. Lite klurigt är de att vänja sig vid att inte ha egen WC men de går de också.
 
((Från och med i morgon är Emma i Portugal en vecka så jag bor ensam har ni vägarna förbi måste ni komma, måste! Jag har ju både säng och soffa ledig!))
 
 Andra stugan från vänster är vår.
 
 Här sover jag.
 
Från soffan.
 
Här går man ner till oss.
 
 
Från vår balkong- vi är fortfarande inte helt överens med svanparet men de kommer nog.

Kommentera

Publiceras ej