Dagarna man inte sitter på livets pinne.
 
Skulle beskriva mitt humör som vädret, växlande molnighet med delvis mulet. Idag är jag helt enkelt inte på topp, de har blåst mycket de senaste dagarna- gung i sjöboden inte lite stilsamt utan mycket... De hat varit fullt på hela anläggningen- röjiga nätter. Så jag tror jag skyller på dålig sömn. Dessutom är de en sann prövning att A L D R I G vara ensam. När jag duschar, går på toaletten, äter sover, jobbar så är de andra människor där hela fransons tiden!  Och jag vill inte bli den men vädret kära vänner, vad hände där? 
 
Men nu är jag på torp Uddevallas shoppingcenter. Kollar mest, tänkte jag skulle kika på systemkamera de är ju en sådan sak jag klämt och kännt på i flera år utan att göra slag i saken. Jag gör inte slag i saken i dag heller men jag kan ju kika. Hoppas ni har en bra dag, de har ju inte jag men va tusan dagen är ju inte slut än heller så de kan ju vända :) kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej