Så där, då var mitt för säsongen, första brandlarm avklarat. 00.02 ringde Linnea och sa att de var larm på hotellet/nattklubb. Time too rise and shine. De var nästan lite komiskt eftersom de var precis samma larm som förra säsongen när jag åkte, vattenläcka som slagit ut en säkring, samma vakt och samma brandgubbe och jag.... Hur fort hjärtat slår när man ska tränga sig genom folksamlingen, hitta rätt sprinkel, utrymma hotellet, nattklubb, ringa brandkåren, jourhavande vaktmästare och samtidigt, "delegera" övrig personal på plats, ganska fort! Men de gick prima, de kändes så i alla fall, de är ju en 10 poängare när de faktiskt inte brinner. Men de är läskigt och helt sjukt att "lilla jag" har yttersta ansvaret tills DM är på plats. Men tack, tack att de var helg och öppet på brasset så jag kunde få all hjälp, alla var så himla lugna och fokuserade. :) 01.34 rullade jag hem, somnade ändå ganska fort. Nu ska jag jobba fram till 15.30, 12 h i morgon och sedan rullar jag och Emma hem, hem! Yey de ska bli så himla härligt om en snabbvisit!
 
 
 

1 kommentarer

Mammita

01 Mar 2015 18:56

Ser så härligt ut!

Kommentera

Publiceras ej