Nu har jag varit i Trysil i 10 dagar. 10 snabba dagar, på torsdag öppnar vi och jag jobbar förmiddag, de ska bli kul att slå upp portarna på riktigt! De känns som Trysil är min "håla" vatten, berg, fin kyrka, några små affärer och BRA sushi!!! Och som en extra stor guldkant är de nära till Stöten och mina vänner där. Jag har redan hunnit med ett pj- party hos Sabina, de är så roligt att ha henne inom "ska vi äta på ubbes/ ta en fika/ dansa hela natten -avstånd" 💜
 
Jag har köpt längdskidor också, så nu ska jag bara valla dem, eller ja jag kommer be någon annan valla dem åt mig.
 
I dag åker jag till Hamar de är inte så långt och de finns lite affärer, jag behöver skor till jobbet. Hoppas de är bra med er jag tänker på er varje dag. Kram 
 

1 kommentarer

Mammita

02 Dec 2015 18:42

Hittade du några skor?

Kommentera

Publiceras ej