Juelen 2014~
 
08.15 den 24/12 slog jag upp mina blå men låg kvar i sägen och kollade när de började ljusna utanför. Vid 12.00 efter julbrunch traskade jag upp till repan och hämtade paket från madre♥ Hann hem och öppna paket och äta choklad innan jobbet 15.30. De blev tyvärr ingen harmonisk julaftonskväll utan ett kaos eftersom torsdagen var en stor ankomst dag och inget, absolut inget fungerade. Men lite spänning är ju kul..... ;)
 
Den 25 överraskade jag inte bara mig själv utan alla andra också när jag ville med ut. Vi åkte till Harrys i Lindvallen där Gusaf lärt känna de man behöver känna för att få vip bord.  Den kvällen mina damer och herrar var den galnaste i hela mitt liv, eller på väldigt länge i alla fall. Drinkarna slutade aldrig komma in. Inte champangen eller shotsen heller...... Vi dansade som tokar och lärde känna fyra nya fina människor.  De bästa hade naturligtvis varit om kalaset bekostats av någon annan en oss, haha *panik fnitter* Men faktsikt så har jag en ganska stor "gå ut budget" att ta av, efter som de är så extremt sällan de händer.  :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej