"What's in my samsung" Jag har en vit Samsung galaxy s2. Den har varit så snäll och låtit sig tappas precis överallt hur många gånger som helst, legat ute i spöregn och snö i snart två år men nu börjar den ha gjort sitt.  Men jag tänkte ändå välkomna er in till mig och min trognaste följeslagare.
 
Bakrundsbild-Naturligtvis är de Alexander Skarsgård som gör mig sällskap.
  
Favorit appar- 
1.Insagram. Lite som en drog.
2.Sparbanken. Alltid spenderar byxorna på!
3. Storytel. Lyssnar på ca 2-3 böcker i veckan.
4.Hemnet.  Drömmen om ett hus vid havet.
5.Snappchat. Underhållning.
6.Zalando. Alltid shopping redo.
7.Polyvore. Tidsfördriv där man kan göra kollage♡
8.Seqr . Betal app i fall de krisar och plånboken är hemma. Men akta för man köper på krita!!!
 
 
Vilka ät era favorit appar?! :)
 

Kommentera

Publiceras ej