Ligger sjuk och nerbäddad. Skulle tro att jag har öroninflammation och så har min ena halsmandel fördubblats, boo! Ute blåser storm, alltså verkligen storm vaknade flera gånger i natt och var rädd! Annars lever jag ett liv utan dusch och toa och jag insåg i går när jag tvättade av ansiktet och borstade tänderna i köket hur bortskämd man är. Trots de går de inte att komma i från att de känns konstigt att springa över till (världens snällaste) grannar och låna toan....
 
Annars, ja igår bjöd Natalie mig på världens mysigaste middag, hejdåmiddag på Maneza (?) Så himla mysigt, vi kollade på bonde och pratade igenom framtiden. Hejdåandet var jobbigt såklart. Vi har haft de så lyxigt nu och setts flera gånger i veckan :) ♥
 
 
 
 

3 kommentarer

Evve

28 Nov 2013 15:15

Men vart har du hamnat då som inte finns toa?? Väldigt förvirrad tjej här :p

Ebba

28 Nov 2013 18:04

Ni är så himla vackra!! Krya på dig såklart.. och hoppas ni inte blir utan el också ;)

Katta

29 Nov 2013 15:45

stackare, hoppas du är bättre tills du ska åka, speaking of, vi måste ju höras!

Kommentera

Publiceras ej