Era jävlar, här ligger jag och snorar och är sjuk, i ett desperat försök att få lite omtanke bloggar jag om det... Jag förstod någonstans att blombud med en choklad-ask kanske inte var rimmligt. Men en liten kommentar, kanske två? Hur många kommentarer om att de är synd om mig har jag fått? INGEN!!   Det här ska jag komma i håg........
 
 
 
 Ni får avsluta meningen själva....
 
Natalie har sagt att jag inte får glömma och säga att jag skojar, alla förstår helt enkelt inte ironi, så ja jag skojar eller ja mest i alla fall..... ;)

5 kommentarer

Mamita

24 Sep 2012 22:21

Stackars dig! Alldeles ensam hela dagen och nästan döende:(

Mamita

24 Sep 2012 22:21

Stackars dig! Alldeles ensam hela dagen och nästan döende:(

Anonym

24 Sep 2012 22:57

Ja tack de var snällt :) Så här ska de låta, då mår jag ;)

emy

24 Sep 2012 23:52

nästan döende? då förtjänar man lite empati. till mittförsvar så var jag in tidigare men så då inget om någon sjuklig sen har jag varit väldigt upptagen

Denise

25 Sep 2012 13:08

stackare! krya på dig guapa, puss!

Kommentera

Publiceras ej