Hemma efter ett dygn på jobbet, ska hämta ut min kamera hyra film och krypa ner i soffan, vilt liv jag har höhö. Jag ska titta på en lägenhet i morgon eller på tisdag och har sökt ett jobb som tar mig till Spanien i tre månader, Jag vet inte vad jag ska hoppas på lägenhet eller jobb, jobb eller lägenhet! 
 
Bueno träffade en väldigt "meidial" teje i går (MADRE MIA, GUD FADER, AMEN bless my soul). Alltså gåshuden jag fick när hon berättade om saker hon upplevt. 
 
Hahah jag skulle skicka den här bilden som vykort men den gick inte igenom, BOOOO! Det värsta eller bästa är att den här bilden är mer smickrande omgjord en i orginal hahah! 
 

1 kommentarer

Ebba

27 Oct 2012 22:49

oh la la! HAHAHA! MEen glömde ju prata om din nya kamera dude, kanske får se något från den snart :)

Kommentera

Publiceras ej