Är hemma hos mamsen och myser! Sov här i natt men ska snart åka hem. Jag har bott i lägenheten i 21 nätter i morgon, amazing! Vi trivs bra jag och lägenheten och har hunnit med en hel del, men det är bara böjan....
 
Ful-dansar till Björn Skifs saknar min danspartner Empan vi kan både ful-dansa och full-dansa hahah! (Emy mental dansa med mig på med björnen -hooked on a feeling och dansa för allt du är värd haha!)
 
Men min minsta krigare Daniel är inte så pjåkig han heller på med en vispskål på huvudet och sedan kör barre kör!
 
Bloggar dåligt men har ingen dator :( 
 
pusss
 
 

2 kommentarer

Emy

29 Nov 2012 17:03

klart jag dansar med! jag måste dock påpeka att Ebba har börjat hitta sina moves hon med, ibland drar hon av en lite dans när hon har extra energi.

Svar: Boa ho kan ho också, när hon vill, hahah!
jhsworld.blogg.se

Ebba

29 Nov 2012 22:41

HAHAHA, Jag fick just se några moves av katta' :D Låter ju underbart, meeeen du skulle ju firra datorn?! Gick inte?

Svar: Alltså jag vet inte vad de gör med min dator.... Den är på fix men det verkar ta ett tagish :( Katten knows how to move, haha ;)
jhsworld.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej