Olala! Idag var en dag vill jag lova. Många arga gäster, inte bara lite missnöjda utan, snart kommer mitt huvud lämna kroppen och flyga av, av all ilska- arga. De nöjer sig inte med att säga att de är arg utan de vill gärna att de ska svida lite för oss också, om de lyckas nja.... Jag tycker jag är ganska tjockhudad. 
 
Men de blev faktiskt roligare och roligare på jobbet. De var ett amerikanskt par här för att hämta sin Volvo, tydligen har Volvo något sådant att man kan få hämta sin bil här i Sverige. De låter svindyrt men kul. Jag blir nästan lite star struck av amerikaner jag vet inte varför men de är inte så ofta man stöter på dem i vardagen, haha! Vi pratade på lite, de bode någonstans i sydstaterna minns inte riktigt, men hennes mormor var svenska (emigrant) Jag fick beröm för min engelska (jaaazzz) när min engelska kommer på tal annars är de för att jag låter "amerikansk" men de tyckte jag lätt brittisk, då blir mamma glad ;)
 
Och trots att jag är urusel i baren och skakar så mycket av nervositet att de skvimper tycker jag att de är riktigt kul. Faktiskt levererar jag irishcoffe som en chef! "De där har du i dig" "Du kan din irish" Jojo- så låter de när jag blandar denna svåra drink! Hahaha 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

29 Jul 2015 06:16

Men, du måste sova min lilla Lisa!

Kommentera

Publiceras ej