I nästan två och ett halvt år har vi hängt i hop jag och min samsung. För att vara någon som är radioaktiv och inte ens kan kolla på saker utan att de går sönder är de en lång tid. Men fasen vad trötta vi är på varandra nu, kameran orkar inte mer (sefies) skärmen är spruken, den blir överhettad och laddar ur alldeles för snabbt. Den går inte ladda..... Men i mars är vår resa slut. Frågan är vem jag ska välkommna som min nya allra trognaste följeslagare. De känns som om jag kanske ändå villa en iphone... Klurigt och dyrt som tusan.
 
Ikväll ska vi på MOVITS jag har visst ställt upp som chaufför men de är lika bra, efter som jag ska jobba i morgon. De ska hur som helst blir jättekul. Extra roligt efter som Johanna är här över helgen :D
'
JOHANNA!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej