I morse klev jag av min sista natt för den här gången, kom hem och hade solsidan maraton med Maria som laddat med största godispåsen, rimlig frukost! Och förresten maraton kanske var att ta i, somnade ganska snabbt.... Men igen rast och ingen ro för bara någon tima senare kom house keeping och skulle städa, tur var väl de för i samma veva fick jag se att bästa Sabo var ledig, for till Stöten och boostade! Alltså Sabina vilken vän! Jag bäddade upp en bäddsoffa härom natten fastnade med nageln så att hela nageln lossnade.... Ni som varit med vet att jag hanterar blod halv dåligt... Hur som haver, idag gick jag till läkaren för att faktiskt ta bort nageln, ursäkta jag vet att de här är jätte äckligt! Och då, som alltid fanns hon där, precis som när jag skvallarar om sena nätter, jobbiga dagar på jobbet eller när hon förser mig med mat och nybakat, tack! Förutom läkarbesöket hann vi en tur till solarieöarna, sälen och tvätta! Och hänga med Matilda!
Dubbel 💜
 
Bra dag och precis vad jag behövde! Annars? - 23 grader riktigt svinkallt, de fryser i näsan när man går ut.  
 
 
 

1 kommentarer

Bff

06 Jan 2016 07:22

Gulle dig! Kommer alltid stötta dig som du stöttar mig :) (både när det gäller jobbiga saker och galna utgångar som spårar)

Kommentera

Publiceras ej