Gråtmild.
 
Alltså de är livsfarligt för mig att bo hemma. Jag blir jordens största mjukis och gråter för allt, till allt!! Haha hallå. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är en gråterska av naturen men de här. I går kollade jag på en dokumentär som förvisso var sorlig men jag fulgrät verkligen och kunde inte sluta och nu i morse, fast jag har längtat efter idag så himla länge, på väg till summer burst, så ville jag inte åka för att jag inte ville lämna familjen..... Ja ni hör ju, mjukis!   
 
Men nu sitter jag på bussen och de ska bli världens bästa helg med de här skönabönorna ❤ (Inte Sabo)
 
 
 
 

1 kommentarer

Sabo

29 May 2015 01:34

Men den där Sabo saknar er till tusen!!! Och är jätteledsen för att hon jobbar ihjäl sig istället för att skåla i skumpa, skratta, dansa och krama om er ❤️

Kommentera

Publiceras ej