Kollar mycket på SVT play, (men ganska mycket på "Parneviks" också.) Om jag skulle rekommendera de senaste jag sett så skulle de vara "Inte som min syster" "Välkommen till Sverige" "Under pälsen" (kunde inte se hela "under pälsen" mår så dåligt) "De superrika"
 
-"Inte som min syster" Fick mig att återigen bli påmind om hur olikas alla verklighet ser ut och hur himla tacksam jag är över att vara född här i Sverige.
 
-"Välkommen till Sverige" var så härlig. Modig familj som lämnar sitt hem i Afrika (minns inte landet) för att få en nystart i Sverige. Se den!
 
-"De superrika" var spännande 85 personer i världen äger mer en halva jordens befolkning tillsammans. Storbritannien har flest superrika människor statistiskt, mest för att de har ett system som gynnar de rika med en heldel kryphål vad gäller skatt. För oss som fotfolk finns de INGET gynnsamt i att ha superrika omkring oss rent ekonomiskt.
 

2 kommentarer

Anonym

26 May 2015 19:04

Ja vad bra med svt tips, synd bara att hag lämnat datorn hemma. Ett tag i vintar hade jag sett allt värt att se på svt och lite till. Har du sett på bröllop med kakan? Även icke romantiker som jag tyckte de var så fint med alla olika sorters bröllop

Anonym

26 May 2015 19:04

Det är katten som skriver!

Kommentera

Publiceras ej