Äventyren i casa Lopez/Pérez. I källaren bygger Emilio 3D skärmar som man inte behöver ha glasögon till han visade mig de i dag de är bara prototyper men de funkar! Han och hanns farbror har byggt på dessa i två år, de är roligt med Emilio för han är en sann visioner. När jag jobbade här försökte han hitta den perfekta syran för att frukt inte ska bli brun när den är upp skuren... De är också hanns farbror som betalar för oss aupairer han bor i Madrid och jag har träffat honom en eller två gånger,  första gången var när jag precis hade kommit hit, de finns en stor andakt kring honom och de gjorde mig jätte närvös. Naturligtvis ville han veta om han fått valuta för pengarna och började fråga ut mig -vad heter de här, vad är de här på engelska? Vi satt på en restaurang i Marbella och han frågade om de konstigaste sakerna jag inte hade en anning om så tillslut hittade jag bara på lite svar som jag trodde kunde funka, haha
 
Här hänger jag nu, på takterrassen De andra är i skolan och på jobbet men en städerska är här, så jag håller mig lite undan :)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej