Så vad händer i stöten. Rent belägningsmässigt går vi i år pluss, vilket är fantastiskt roligt efter ganska tuffa tidigare säsonger, de betyder att vi har mer jobb. Vilket också är roligt. Just precis nu har repan gått in i någon typ av kollektiv dipp, de spelar ingen roll vem jag pratar med så vill alla bara här i från, hahah! Men så är det, de går upp och ner och de är slititigt att aldrig komma från jobbet på riktigt! Vi gör allt på jobbet, roar oss, jobbar, äter ALLT. Smekmånaden är över, man fräser i från och i frågasätter... Jag hade mega dipp häromdagen och vill inte gå upp ur sängen, så de gjorde jag inte heller förens på kvällen när vi hämtade Gustaf på flyget i Mora. Men de var vad som behövdes för att jag skulle komma på banan igen så i morgon far jag, Sabina, Malin och Matilda till Mora för en tjejdag i en stad som har både Ica maxi och HM hahaha, wihoo!
 
Lovar att ta med kameran så jag kan bjuda på lite bilder.
 
Vädret, igår var de sol, annars grått. Vi har ca 120 cm natursnö vilket är så himla vackert och härligt i backarna. 
 
På söndag börjar "danskveckan" jag utalar mig inte närmare kring den men atte, den brukar bli spännande.
Fabian och grabbsen gjorde en video- lite så här upplever vi vecka 6 ;) 

Bladers Unchained - Freeride

1 kommentarer

Boa

28 Jan 2015 02:07

Hahaha! Åhh jag vill åka!!!

Kommentera

Publiceras ej