Jag känner mig som en disktrasa. Kl 05.15 har klockan ringt fyra dagar på rad. Rise and shine! När man väl är uppe är de okej men jag är så rädd att försova mig så jag har så svårt att somna! I morgon får jag lite sovmorgon och efter jobbet är de kick off med Ski star, spännande. På tisdag har vi "yes I can" utbildning men på onsdag är jag ledig, då har vi kick off på Park Inn. Sedan trillar säsongens första "riktiga" gäster in, vi har haft gäster sedan den 3/12 men de har varit en stor grupp! Självklart har systemen legat nere men de är mer regel en undantag när man drar i gång säsongen! De är mycket nytt men jag vet inte vad som hänt, kanske den norska fjälluften, men jag är helt mañana/ de löser sig... För de gör de ju, någon gång. Jag har fått en roomie och de känns toppen, skönt! 
 
Ja men de var väl de hela, jag äter sushi 5/7 dagar. Idag var de nog sista gången på ett tag, nog är nog. 
 
Kram 
 
 

Kommentera

Publiceras ej