F.R.U.S.T.R.A.T.I.O.N Varje kväll i kanske en vecka har jag damsugit nätet efter boende i Dublin för cirkus en månad. I början var jag hoppfull. Nu, inte så hoppfull! Jag kunde tänka att lägga en månadshyra på många pengar, många, många pengar men någonstans går smärtgränsen även för mig. Jag lever ju som Emy kanske skulle ha sagt INTE i Ankeborg! Så nu är frågan hur jag ska gå tillväga boka en månad i maj? Nja då har Sara och jag pratat om Spanien och jag är lite sugen på Afrika och jag vill ju ÅKA NU!  Men och andra sidan kanske Dublin i Maj är härligare en Dublin i October/November? Hur som helst känns de tråkigt jättetråkigt till och med. Jag har liksom ställt in mig på de här. Jag gör ju så, går in och upp i saker väldigt intensivt!  Ska jag boka en kortare period. Säg två veckor? Mm kanske men jag vill hinna få feeling, på två veckor hinner man ju bara få semester-feeling,  jag vill hinna, åtminstonde,  känna lukten av vardags-feeling!
 
 
 
Bueno life is life. Vi får helt enkelt se vad som händer! Besos

Kommentera

Publiceras ej