Johanna 2.0
 
Jag ska som bekant tillbaka till Stöten och jag är larvigt pirrig. Varför? Vi har en ny chef, jättekul men pirrigt. De är många nya, jättekul men pirrigt. Jag gör min andra säsong och förväntas därför veta och kunna de jag valt att åka tillbaka till, jättekul men PIRRIGT! Jag gillar att vara "under dog", inget egntligt fokus på mig men ändå få glimma till då och då. Nu får jag verkligen utmana mig själv när jag åker tillbaka med vetskapen om att jag faktiskt ska vissa framfötterna. HJÄLP! Men jag ska verkligen försöka att ta mig ann de här, tycka att de är roligt. De jag fick bra feedback för förra säsongen var mitt kundbemötande, de jag vet att jag måste bli bätte på är bokning, fakta och info, systemen helt enkelt. Jag skulle vilja bli riktigt jäkla bra. Och jag ska verkligen försöka. 
 
 
 
 

2 kommentarer

Emy

14 Oct 2014 11:09

Jag tror du kommer göra jättebra ifrån dig och nu när du börjar så kan du ju redan en massa så då kommer det gå fortare att lära sig. Men jag förstår känsla, kom på när jag äntligen fått min löneförhöjning att du måste jag ju faktiskt gör bra ifrån mig, det blir helt andra krav. hehe

denise

14 Oct 2014 13:30

Det kommer att gå galant tjejen! ❤

Kommentera

Publiceras ej