Hellidudels
 
Saker som snurrar i mitt huvud just nu utan någon egentlig ordning förutom nummer ett som ständigt gör sig påmind, okej jojo kör!
 
1. Jag har en jävulsk träningsvärk, jag var nämligen och tränade i går morse. Ganska kaxig och trodde att de skulle bli en mjukstart med cirkelträning. Första 5 maskinerna var jag forsatt kaxig. Men efter de var de en ren och skär plåga om än en ganska lustfylld sådan, men likväl en plåga. Och idag släpar jag mig fram pustandes och stonkandes.
 
2. Mitt hår. Jag har bokat tid för färg och klipp men börjar bli velig. Topparna behöver helt klart snyggas till men mamma bombarderar mig med komplimanger som " ditt hår har aldrig varit så fint". Jag håller med delvis, mitt hår har efter år av hemmablonderingar, färg, slit och plattång fått en liten glans som skulle vara så tråkig om den försvann. Jag är dessutom, just nu ganska nöjd med mitt "cendréfärgade hår" ja jag föredrar cendré före råttfärgad! Kapisch?! Skulle jag färga håret skulle jag göra en naturlig ombre eller lägga några slingor......
 
3. 10 juni min födelsedag. Var, hur men inte när?! Vad ska jag önska mig. När jag fyllde 20 försvann min åldersnoja hittills har åren blivit roligare och roligare och jag tror och hoppas att de fortsätter just så.
 
4. Resor bara massor, massor med resor.
 
 

Kommentera

Publiceras ej