I går hade jag och bestie mys-söndag (ni får ursäkta att jag ligger lite efter i bloggandet hela tiden) vi åt massor god mat och glass.....Ouppss! Illuminati var väl kanske den hetaste potatisen på bordet, tänkte lägg upp ett klipp här men vågar inte, fegtjejhej! Jag tycker de är obehagligt när folk vänder och vrider och gräver i allt för att hitta tecken och de är precis vad alla "illuminati-fans" gör. De är egentligen så töntiga saker men ändå så blir de obehagligt!
 
Idag har jag varit ledig, lunchade med Jennie och gick en tur på stan, bläää vad mycket folk haha, kände mig helt  folkskygg men alla kids har ju lov nu!
 
Resten av veckan ska jag jobba och städa och börja packa. Kanske ha en sista sleep over innan jag tömmer lufftmadrassen! :(
 
Sommarbild- faktiskt den sista bilden på mig och Natacha där jag var 21, jäklar vad ung vi såg ut ;) ♥
 
 
 

2 kommentarer

Anonym

29 Oct 2013 04:29

tack för sandvikenstödet!

jhs

29 Oct 2013 12:21

De är för att jag bryr mig om mina läsare, så ni inte ska få ont i ögenen...... ;)

Kommentera

Publiceras ej