Alexandra var precis uppe och lånade duschen hon jobbar i VIP- VIPEN på bråvalla..... Säkert inte kul alls, ellerrrrr?!?! Hon åker på måndag, gah känns sorgligt, jätte sorgligt faktiskt! Men hon är bara taggad så jag är taggad med henne. Med lite tur kan jag jobba i hop och klämma in en New York resa till höst, vinter, våren....
 
(Haha kom och tänka på att jag i Vadstena, med hjälp av Ebba, försökte etablera Jhs-Junior som Alexandras smekis, höhö alltså jag måste medge att det nog är jag som är Junior..)
 
Alexandra
 
 

4 kommentarer

Emy

27 Jun 2013 16:17

verkligen ALLA är ju på den där jäkla bråvalla!

jhs

27 Jun 2013 17:50

Alla utom Johanna för hon hade inte råd till annat en att stanna hemma... :(

Svar: Notera gärna att det här var ett rim försök.....
jhsworld.blogg.se

ebba

27 Jun 2013 23:24

alla är blöta och alla har haft bussproblem, hihii
Jaa och jag jobbade på bra med att hjälpa dig.. men folk är ju så sega! Men shit, hon får det nog underbart bruuuden

jhs

28 Jun 2013 02:18

Hoppas de blir bättre väder! Spårisarna rullar nu :)

Kommentera

Publiceras ej