Tjosan, tjosan alla blogg diggare! 
 
Vaknade av att Jehovas plingade på dörren... Öppnade INTE då jag inte var "klädd" tror de var bäst för alla parter. Blir så himla rädd när de plingar på dörren och vill egentligen aldrig öppna om de inte är någon jag vet ska komma eller någon jag känner, trotts de så öppnar jag nästan varje gång, så typiskt mig! (Brevbäraren har börjat använda mig som någon typ av vätskekontroll, hahah bueno!
 
Tänkte att jag skulle baka något i dag, betala räkningar och eventuellt fixa naglarna! Jag har tjatat om mina naglar i flera veckor  men jag kan inte betäma mig är de en bra eller dålig "investering" (Mamma behöver inte svara!)
 
 
Bilder på dem fyra saker jajg använt flitigast den senaste veckan, bikini, solisar, örhängen och favvo skorna som får mig att känna som Sporty Spice, yeh!
 
 

2 kommentarer

Mammita

31 Jul 2013 14:35

Investering...?!? Slå upp ordet!!!

Anonym

31 Jul 2013 21:01

Do not bother mom, sorry! ;)

Kommentera

Publiceras ej