Den här videon får det att suga i magen, lite som svindel! Jag skulle få PANIK! Samtidigt som det är alldels fantastiskt!
 
 
Kom och tänka på när jag var på västkusten med farmor och farfar och min kusin Elin! Vi hade suttit i bilen hela dagen och när vi väl kom fram ville vi bara bada, sagt och gjort på med badkläderna och i väg. Jag har alltid varit den lite "vildare" och Elin den kloka och eftertänksamma! Så innan någon ens hann nämna något om maneter (som jag helt missat är standard på västkusten) hade jag hoppat i från en klippa, paniken när jag försent påväg ner i vattnet ser dessa slemmiga varelser.... Gråtandes och skrattandes i panik försöker jag förbrilt passera och hitta någonstans att ta mig upp! Farmor står och vrider sig av skratt och Elin vet inte riktigt vad hon ska tro (jag kan ha varit lite av en spexare också) så alla trodde jag skojade, det gjorde jag inte, hahaha!
 

Kommentera

Publiceras ej