Hellu,
 
Dagen före doppare dagen:
Nikolina och Sara skulle absolut spela "Bingolotto uppesittarkväll" (?!?) De lilla problemet var bara att de närmsta lotterna fanns i Tandå.... Och vi har ingen bil, men Nikolina gav sig inte och ringde varendaste människa vi visste hade bil och tjatade och tillslut hittade vi ett ovilligt offer som tyvärr inte kunde säga nej MOHAHAH! Plattan i mattan till Tandå och senare till Lindvallen där jag skulle köpa smink men hela kassasystemet la ner, just my luck. Så vi gasade bort till Donken och köpte med oss mat innan vi gasade hem och landade i soffan/sängen. Mysig kväll.
 
Min Julafton:
 
Vaknade vid/hade ställt klockan på sju efter som vi planerat en dag i backen, men som så många gånger förr vaknade jag till regn... Så jag slog en pling till Sara och i stället blev de en förmiddag i sängen. Mammsen och mormor hade skickat några klappar så de höjde julstämningen lite :D Vid tre ringde Sara och frågade om jag kollade på Kalla de gjorde jag INTE, inte hon heller, de var för sorligt hahah! Mellan 3-6 var de lite jobbigt så jag och Sara drack bubbel och målade naglarana för att muntra upp oss. På kvällen åkte vi till repan och kollade på Victoria Secret och efter de åt vi julbord och de var SÅ mysigt! Julbordet var dagens bästa! De var bara personalen som fick äta på kvällen så stämningen var på topp!
 
Jag skulle säga att min först Jul utan familjen får 2/ 5 toasters! Den var bra men inte bäst!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej