En kärlekshistoria

Jag tänker på dig ibland, saknar dig och drömmer mig tillbaka till din varma famn.
Jag erkänner nu att mitt intresse till en början var svalt, jag var allt för upptagen med att se till de yttre att jag helt glömde de viktigaste, din fina insida och allt du hade att erbjuda! Många tårar har rullat på din bekostnad men så många fler skratt har ekat genom nätterna.

De var inte den kärlek jag hoppats på och du utsatte mig för många prövningar, men visst finns de saker jag saknar. Malaga jag kommer igen, kanske bara för kortare besök men alltid ska du ha en plats i mitt hjärta som den stad som gett mig så mycket mer en jag önskat." ♥

Jag har enorma Malaga craving och jag skulle så gärna åka tillbaka…… i augusti kanske.


1 kommentarer

Ebba

28 May 2012 11:08

JHS snart kommer du hit :D var det torsdag eller fredag? vi måste prata iaf!! JAg hänger nog här ikväll :) annars ringer/smsar jag sen! pussssssss

Kommentera

Publiceras ej