Idag hängde jag och Daniel hela dagen efter som han var sjuk, vi packade picknick, fiskespön och drog ut till skärgården! Till vår fasa fick jag en gädda på kroken, inte vilken gädda som helst utan gammel-gäddan, vi snackar 1,5-20 kilos klassen! Daniel skrek jag skrek, fisken sprattlade. De blev en smärre chock för oss alla men vi lyckades peta i den igen, de var skönt. Alla glada och nöjda!

Vi gick med hundarna också jag gjorde en liten video med Daniel, jag tycker den är fin inte alls som jag hade tänkt mig, men fin! Någon annan kväll kanske jag orkar fixa mer som de var tänkt från början
....

3 kommentarer

Emy

15 May 2012 22:17

jag tyckte den var jättefin! vad duktig du är seriöst, kanske har en karriär där??

Jhs

15 May 2012 22:55

Haha vad gullig du är! Jag tycker också den är fin men de är för att Daniel är så himla fin :)!



Oopppppa vi ses snart woop woop! <3

Ebba

17 May 2012 21:31

haha chocken när man äntligen får napp... JA den var sjukt fin! :) MEn vad stor han har blivit din lilla bror! pussss

Kommentera

Publiceras ej