God morgon! Nu ska jag skynda mig till biblioteket och ut på en lång promenad! Mår inte så bra har ont i öronen, munnen och magen?! I natt vaknade jag av att jag låst min mobil alltså pinkoden, de hela är så lustigt för jag laddade mobilen igår kväll ställde klockan och somnade, vaknade av att jag febrilt försökte låsa upp skärmsläckaren men de mobilen egentligen ville ha pinkoden?!?! Varför jag blir så sur, så kan de väl inte vara okej om mobilen dött men att den bara heltplötsligt kräver pinkod come on? Och kul att jag börjat trixa med mobilen i sömnen, NEJ!

Jaja jag har varit vaken sedan 7 kollat på bonde söker fru och Pan Am
, Pan Am är min nya favorit :)
Bueno hasta pronto besito Jhs




Om ni missat Pan American så handlar de om flygvärdinnas glansdagar på 60-talet! Underbart!

Kommentera

Publiceras ej