Jag har jobbat ganska mycket den här veckan men jag trivs bra där nere på s/s byssan speciellt nu när gästhamnen är kanonfull och turisterna är här.

I går kom Olle in, ett av orginalen vi har här hemma, men han kom inte ensam nejdå med sig hada han 11! anteckningsblock....

Olle: Vad heter du då?
J: Johanna
O:Bra skrivner de!
J:Okej
O:Skriv på heeeeeela sidan skriv Johanna flera gånger
J ehh okej...

Sedan fick jag skriva min mammas namn, min pappas, de andra som jobbar på jobbet, att han gillade skinka och filmjölk men fram för allt fick jag skriva olle på alla håll och kanter, i 11 block! Hahahah

Nu i kväll åkte jag och bada och gick runt viken med josch/josse  nu ska jag gör ansiktsmask och hänga med skarsgård som jag skulle dööö för!


Kolla in sötan ujuj gamal bild back in the days när josse och jag kallade varandra för pulikis och stjärtis, haha , när man kunde vara säker på att kom jag så kom josse, vi levde rövare i Holmtebo skogarna och kröp omkring i pappersinsamlingen på sörby skolan haha, hon var min bästis i nöd och lust! :) <3

Kommentera

Publiceras ej