Just nu är jag helt in snöad på "andligheten" och därför skriver jag mest om de. Två fin, fina julklappar man kan ge till någon man verkligen tycker om eller tillsig själv inom just "andlighets-katigorin" är:

1. En "heeling" hos Sussan som jag brukar gå till, det är verkligen så himla härligt och ärligt hon kan fixa till de mesta. Hon jobbar också nere på hälsohandeln i Valdemarsvik, på torsdagar tror jag de är, så fråga efter henne där!

2. En seans, även denna har jag provat själv och svaret jag fick var så fint och rörande jag skrev hur många frågor som helst och fick svar på allt fint! Hur man går tillväga kan ni se hääääär!







Sommar @Frankrike -2011 #bestfriends

3 kommentarer

emy

19 Dec 2011 11:18

bra att du är tillbaka, mitt liv är så mycket tråkigare utan dina uppdateringar!

puss

Anonym

03 Jan 2012 15:36

Skriv mer!! Nu uppdaterar jag igen ;)

Anonym

07 Jan 2012 18:11

bloggaaaaaaaaa! puss E

Kommentera

Publiceras ej